tripiha

بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک

سنترال ورد یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا در تایلند است. برند های بزرگ دنیا از جمله MNG، ZARA، Timberlan و Izzue در این مرکز، نمایندگی دارند.مراکز خرید بانکوک، طرفداران زیادی در بین گردشگران دارند. انواع پوشاک و سوغاتی های تایلند را می توانید با قیمتی مناسب از این مراکز تهیه کنید. در این مقاله بهترین مراکز خرید شهر بانکوک تایلند را معرفی کردیم. با شناخت این مراکز، می توانید خریدی لذت بخش در تور بانکوک داشته باشید.

بهترین مراکز خرید بانکوک کجاست؟

مرکز خرید چاتوچاک | CHATUCHAK

انواع پوشاک، لوازم خانگی و ورزشی، خوراکی و کیف و کفش را می توانید با قیمت عمده و ارزان، در چاتوچاک پیدا کنید. چاتوچاک یکی از بزرگترین مراکز خرید بانکوک است. این مرکز خرید تایلند بیش از 8 هزار فروشگاه متنوع دارد. توجه داشته باشید که مرکز خرید چاتوچاک فقط در روزهای آخر هفته باز است.

مرکز خرید آزیاتیک | ASIATIQUE

مرکز خرید آزیاتیک، زیباترین مرکز خرید تایلند در شهر بانکوک است. در این مرکز خرید بیش از 1500 فروشگاه پوشاک، لوازم خانگی و مواد غذایی وجود دارد. فروشگاه ها و رستوران های این مرکز خرید بانکوک، به صورت شبانه روزی باز هستند. اما فعالیت اغلب آنها از ساعت 5 بعدازظهر آغاز می شود. آزیاتیک، یکی از بهترین مراکز خرید تایلند برای تهیه سوغاتی نیز محسوب می شود.

بازار پراتونام | PRATUNAM

پراتونام معروف ترین بازار تایلند در بانکوک است. بسیاری از برندهای مطرح و بین المللی در این بازار بانکوک شعبه دارند. لباس های لوکس و مدرن دنیا مطابق با آخرین مد، به راحتی در پراتونام بانکوک یافت می شود.

در اطراف بازار پراتونام، هتل های متعددی وجود دارد. اگر ساکن این هتل ها باشید، فروشندگان خریدهای شما را بسته بندی کرده و به هتل می فرستند. این امر در بین گردشگران ساکن اطراف پراتونام، بسیار رایج است.

مرکز خرید سیام پاراگون | SIAM PARAGON

مرکز خرید سیام پاراگون، به معماری منحصر به فردش معروف است. این مرکز خرید بانکوک، از نمای ظاهری جذابی برخوردار است. طراحی این مجموعه به صورت یک شهر تجاری بزرگ است. انواع لوازم ورزشی و مسافرتی را می توانید با قیمتی مناسب از سیام پاراگون تهیه کنید.

مرکز خرید پانتیپ پلازا | PANTIP PLAZA

پانتیپ پلازا، بزرگترین مرکز خرید لوازم دیجیتالی در تایلند است. اگر علاقمند به دنیای دیجیتال و تکنولوژی هستید، بازدید از این مرکز خرید بانکوک را از دست ندهید.

انواع رایانه، کنسول های بازی، نوت بوک، دوربین و تلفن های همراه، در پانتیپ پلازا به فروش می رسد. حتما خریدتان را از فروشگاه های معتبر این مرکز انجام دهید و مراقب فروشگاه های متفرقه و دلال ها باشید. لوازم دیجیتال تقلبی نیز در این مرکز خرید بانکوک، وجود دارد.

بازار اور تور کور | OR TOR KOR

اورتور کور، بزرگترین مرکز خرید مواد غذایی تایلند است. انواع گوشت، میوه و سبزیجات تازه با قیمتی مناسب در این مرکز یافت می شود. اگر به آشپزی و دنیای خوراکی علاقه دارید، بازدید از این مرکز خرید بانکوک را از دست ندهید.

مرکز خرید سنترال ورد | CENTRAL WORLD

سنترال ورد، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا در تایلند است. برند های بزرگ دنیا از جمله MNG، ZARA، Timberlan و Izzue در این مرکز، نمایندگی دارند. شهربازی، پیست اسکی و سینما، از دیگر امکانات این مرکز خرید بانکوک هستند. رستوران و کافه های این مجموعه نیز طرفداران زیادی بین گردشگران دارد.

بازار شبانه پات پونگ | PATPONG

پات پونگ ، بورس لوازم کپی و غیر اصل در بانکوک است. اگر به دنبال نمونه ی مشابه محصولات اصل، با قیمتی مناسب هستید، حتما سری به پات پونگ بزنید. این بازار بانکوک، از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد فعالیت دارد. پس از خزید،انواع غذاهای تایلندی را نیز می توانید در رستوران های پات پونگ، امتحان کنید .

لیست بهترین مراکز خرید تایلند در بانکوک

در مراکز خرید بانکوک، تقریبا همه چیز از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشود. چاتوچاک، بهترین مرکز خرید بانکوک برای خرید پوشاک ارزان و عمده است. آزباتیک بهترین مرکز خرید بانکوک برای خرید سوغاتی های تایلند است. در بازار پراتونام این شهر می توانید انواع لباس های برند و اصل را پیدا کنید.پانتیپ پلازا بهترین مرکز خرید بانکوک برای خرید لوازم دیجیتالی است. بازدید از سنترال ورلد و بازار شبانه پات پونگ را نیز از دست ندهید.

DAKHELI.jpg

DAKHELI.jpg

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید