tripiha

معرفی بهترین سوغاتی های کشور تایلند

روغن نارگیل ارگانیک، از بهترین سوغاتی های تایلند است. محصولات طبیعی و صنایع دستی تایلند، محبوبیت زیادی بین گردشگران دارند. در این مقاله بهترین سوغاتی های کشور تایلند معرفی شده اند. با شناخت کامل سوغاتی های این کشور، هدیه ای عالی و به یاد ماندنی از تایلند، برای دوستان و آشنایتان به ارمغان ببرید.

از تایلند سوغاتی چی بخریم؟

حصیر تایلندی

محصولات حصیری نی و بامبو، از بهترین سوغاتی های تایلند هستند. کلاه‌های حصیری، کیف، قاب عکس و جعبه جواهرات، از بهترین سوغاتی های حصیری تایلند هستند. یان لیپایو (Yan Lipao)، معروف ترین محصول حصیری تایلند است. یان لیپیایو نوعی کیف زنانه است. این محصول می تواند بهترین گزینه برای هدیه به خانم ها باشد.

محصولات حصیری تایلند در اغلب بازارهای سنتی و مراکز خرید این کشور یافت می شوند. اما بانکوک بهترین شهر تایلند برای خرید محصولات حصیری است. سوغاتی های حصیری تایلند در شهر بانکوک، تنوع بیشتری دارند.

روغن نارگیل تایلندی

روغن نارگیل، بهترین سوغاتی تایلند برای سالمندان است. روغن های طبیعی و ارگانیک نارگیل، از سوغاتی های محبوب تایلند هستند. روغن نارگیل خواص فراوانی دارد. این روغن جایگزین مناسبی برای روغن های صنعتی پالم دار است. علاوه بر این، روغن نارگیل خواص درمانی نیز دارد. از این سوغاتی تایلند می توانید برای بهبود سلامت پوست و موهایتان استفاده کنید. با هدیه دادن روغن نارگیل تایلندی به دوستانتان، آنها را هم از خواص این محصول بهره مند کنید.

کاسه های پوست نارگیل

علاوه بر روغن نارگیل، کاسه های پوست نارگیل نیز از سوغاتی های محبوب تایلند هستند. کاسه های نارگیلی تایلند در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا وجود دارند. داخل کاسه‌های نارگیلی باید کاملا صاف باشد. اگر کاسه‌ای را به شما دادند که چوب‌های داخل آن برجسته بود، با احترام باید به شما بگوییم که می‌خواهند سرتان کلاه بگذارند. شهر چیانگ بهترین شهر تایلند برای خرید کاسه های نارگیلی زیبا و ارزان است.

پارچه های ابریشمی تایلند

پارچه های ابریشمی از سوغاتی های معروف تایلند هستند. شال و روسری و کیف های ابریشمی نیز از بهترین سوغاتی های تایلند هستند. شال و روسری های ابریشمی بهترین سوغاتی تایلند برای خانم ها هستند. بانکوک بهترین شهر تایلند برای خرید این سوغاتی های رنگارنگ و زیبا است.

صنایع دستی چوبی

هنرمندان تایلندی با استفاده از چوب، شاهکارهای زیادی خلق می کنند. تابلو، کمد، گلدان، میز و جعبه جواهرات از بهترین سوغاتی های تایلند هستند. صنایع دستی چوبی تایلند، یک هدیه عالی برای دوستانتان محسوب می شوند. شهر چیانگ مایی، بهترین شهر تایلند برای خرید این سوغاتی های تایلند است.

شیرینی های تایلندی

شیرینی های تایلندی، بهترین سوغاتی تایلند برای کودکان است. نارگیل عنصری ثابت در شیرینی های تایلندی است. آبنبات و شکلات های تایلندی نیز طرفداران زیادی دارند. این شکلات ها در طرح های فیل، بودا و حیوانات دیگر وجود دارند. این سوغاتی های خوشمزه را حتما در لیست سوغاتی های تایلند خود قرار دهید.

ادویه های تایلندی

ادویه های خوش طعم و رنگ تایلند، از بهترین سوغاتی های این کشور هستند. با خرید این ادویه ها طعم غذاهای تایلندی را به خانه خود ببرید. سس چیلی تای از ادویه های تایلندی درست شده است. این سس از محبوب ترین سوغاتی های تایلند است. بهترین مکان برای خرید این سوغاتی های تایلند، بازار شناور است.

لیست بهترین سوغاتی های تایلند

صنایع دستی تایلند، از محبوب ترین سوغاتی های این کشور است. صنایع دستی چوبی، پارچه های ابریشمی، کاسه های پوست نارگیل و محصولات حصیری، از بهترین سوغاتی های تایلند هستند.

ادویه و شیرینی های تایلندی، از سوغاتی های خوراکی این کشور هستند. روغن نارگیل نیز یک هدیه عالی برای همه است که خواص فراوانی دارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید