tripiha

بهترین زمان سفر به تایلند از هزینه ها تا جشنواره ها

با انتخاب زمان مناسب سفر به تایلند، با خیال راحت بدون مزاحمت باران ها و هوای شرجی، از سفر خود لذت ببرید.انتخاب زمان مناسب یک فاکتور مهم در انتخاب تورهای تایلند است. در این مقاله بهترین زمان سفر به تایلند را از نظر آب و هوا، هزینه ها، جشنواره ها و... بررسی کردیم. امیدواریم با انتخاب زمان مناسب سفری لذتبخش به تایلند داشته باشید.

بهترین فصل و ماه های سفر به تایلند

ارزانترین زمان سفر به تایلند

ارزانترین زمان سفر به تایلند، از ماه مه تا اکتبر (خرداد تا آبان) است. تایلند در این زمان هوای گرمی برخوردار است و تعداد گردشگران به حداقل می رسد. باران های موسمی در این صل ممکن است شما را اذیت کند. اما قیمت تورهای تایلند در این زمان به حداقل می رسد. اگر این ماه ها را برای سفر به تایلند انتخاب کردید، بازدید از معابد تایلند بهترین گزینه است.

خوش آب و هواترین زمان سفر به تایلند

خوش آب و هوا ترین زمان برای سفر به تایلند، فصل زمستان است. تایلند در ماه های ( آبان تا اسفند) بهترین آب و هوا برای گشت و گذار را دارد. در این فصل گردشگران زیادی به تایلند سفر می کنند. تورهای تایلند متنوعی نیز در این زمان برگزار می شوند.

بهترین زمان سفر به تایلند برای طبیعت گردی

از ماه مهر تا اسفند، بهترین زمان سفر به تایلند برای طبیعت گردی است. تایلند در این زمان، آب و هوای فوق العاده خنک و معتدلی دارد. در این ماه ها خبری از باران های موسمی تایلند نیست. پس با خیال راحت می توانید از طبیعت شگفت انگیز تایلند لذت ببرید. اگر این فصل را برای سفر به تایلند انتخاب کردید، بازدید از جاذبه های طبیعی زیر را از دست ندهید:

جزایر سیمیلان

آبشار اروان

پارک ملی خائو یای

آبشار تی لر سو

کرابی

چیانگ رای

پر فستیوال ترین فصل تایلند

در هر فصلی از سال فستیوال و جشنواره های بزرگی در سراسر تایلند برگزار می شود. این جشنواره ها جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. در این جشن ها می توانید با آداب و رسوم فرهنگی و غذاهای بومی تایلند بیشتر آشنا شوید. در ادامه لیستی از مهم ترین فستیوال های تایلند همراه با تاریخ برگزاری معرفی شده اند:

جشنواره سونگکران Songkran ( آوریل)

مراسم رویال پلووینگ ( آوریل)

لوی کراتونگ (جشنواره نورها و رنگ ها) ( نوامبر)

جشنواره یی پنگ تایلند

جشنواره ماگا پوجا

بهترین زمان سفر به تایلند کی است؟

سفر به تایلند در هر فصل و ماهی از سال مزیت های خاص خودش را دارد. ارزانترین زمان سفر به تایلند، از ماه مه تا اکتبر (خرداد تا آبان) است. تایلند در ماه های ( آبان تا اسفند) بهترین آب و هوا برای گشت و گذار را دارد. از ماه مهر تا اسفند، بهترین زمان سفر به تایلند برای طبیعت گردی است.همچنین اغلب جشنواره های تایلند در ماه نوامبر برگزار می شوند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید