tripiha

بهترین زمان سفر به گرجستان از هزینه ها تا آب و هوا

بهترین زمان سفر به گرجستان، ماه‌های می تا جولای (۱۱ اردیبهشت تا ۹ مرداد) و سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان) است. در این زمان تفلیس و گرجستان از آب و هوای مناسبی برای طبیعت گردی و گشت و گذار برخوردار است. در این مقاله بهترین فصل و ماه های سفر به گرجستان و تفلیس از لحاظ آب و هوا، هزینه ها، شلوغی و جشنواره ها بررسی شده اند. با انتخاب زمان مناسب، از تور گرجستان خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین فصل و ماه های سفر به گرجستان

ارزانترین زمان سفر به گرجستان

به طور کلی تور گرجستان و تفلیس، جزو تورهای ارزان محسوب می شوند. اما ارزانترین زمان برای سفر به گرجستان در مارس (اواخر اسفند و فروردین) است. در این زمان تقاضا برای تورهای گرجستان کاهش می ابد و قیمت هتل و پروازها به حداقل می رسد. تورهای لحظه آخری گرجستان نیز، گزینه ی مناسبی برای سفر ارزان به گرجستان هستند.

خوش آب و هواترین زمان سفر به گرجستان

خوش آب و هواترین زمان برای سفر به گرجستان، در فصل بهار و تابستان در ماه های می تا آگوست (اردیبهشت تا مرداد) است. تفلیس و گرجستان در این زمان از آب و هوای معتدل و خوبی برخوردارند. آب و هوای مناسب به گردشگران این امکان را می دهد تا بدون مزاحمت گرما و یخبندان، نهایت لذت را از تور گرجستان ببرند.

پر فستیوال ترین فصل گرجستان

در فصل های مختلف در سراسر گرجستان جشنواره های باشکوهی برگزار می شوند. این جشنواره ها از جذابیت های پرطرفدار سفر به گرجستان هستند. اگر قصد شرکت در این فستیوال ها را دارید، باید از زمان برگزاری آنها نیز مطلع شوید. در ادامه لیستی از بهترین جشنواره های گرجستان همراه با تاریخ برگزاری معرفی شده اند:

جشن مکوللوبا ( نیمه شب اول ژانویه)

کریسمس ارتدکس (۷-۱۴ ژانویه)

جشنواره تئاتر تفلیس(۲۴ سپتامبر تا ۸ اکتبر)

جشن بزرگداشت شهر تفلیس (تبلیسوبا)( ۲۸ اکتبر )

فستیوال پنیر اکتبر (مهر و آبان ماه)

جشنواره موسیقی ژن هنر

بهترین زمان برای خرید در تفلیس گرجستان

فصل تابستان بهترین زمان برای خرید در تفلیس است. در این زمان اغلب برندها تخفیفات خوبی روی اجناس خود می دهند. جشنواره های فروش تابستانه زیادی نیز در این زمان برگزار می شود. برای اطلاع از بهترین مراکز خرید تفلیس می توانید مقاله ی بهترین مراکز خرید گرجستان را مطالعه کنید.

بهترین زمان سفر به ارمنستان کی است؟

بررسی بهترین زمان سفر به گرجستان، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. ماه مارس (اواخر اسفند و فروردین) ارزانترین زمان برای سفر به تفلیس و گرجستان است.گرجستان در ماه های می تا آگوست (اردیبهشت تا مرداد) بهترین آب و هوا را دارد. بیشتر فستیوال های این کشور نیز در ماه های ژانویه تا اکتبر برگزار می شوند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید