tripiha

بهترین زمان سفر به ارمنستان از هزینه ها تا آب و هوا

ماه های فروردین تا تیر در فصل بهار بهترین زمان برای سفر به ارمنستان هستند. زیبایی طبیعت و مکان های دیدنی ارمنستان در این زمان دوچندان می شود. در این مقاله بهترین فصل و ماه های سفر به ارمنستان از لحاظ آب و هوا، هزینه ها، شلوغی و جشنواره ها بررسی شده اند. با انتخاب زمان مناسب، از تور ارمنستان خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین فصل و ماه های سفر به ارمنستان

ارزانترین زمان سفر به ارمنستان

ارزانترین زمان برای سفر به ارمنستان در فصل زمستان است. ارزانترین قیمت پروازها و هتل های ارمنستان نیز در این زمان وجود دارد. پرواز های لحظه آخری گزینه مناسبی برای یک سفر ارزان به ارمنستان هستند.

خلوت ترین زمان برای سفر به ارمنستان

با توجه به آب و هوای ایروان و ارمنستان، در فصل زمستان، گردشگران کمتری در این کشور هستند. در این زمان قیمت خدمات گردشگری نیز تا حد زیادی کاهش می یابند. اگر شلوغی و ازدحام جمعیت در مکان های دیدنی شما را اذیت می کند، پیشنهاد ما سفر به ارمنستان در فصل زمستان است.

خوش آب و هواترین زمان سفر به ارمنستان

خوش و آب و هوا ترین زمان برای سفر به ارمنستان در فصل بهار است. ارمنستان در بهار آب و هوای معتدل و خنکی دارد. نسیم های ملایم بهاری سفر شما را لذت بخش تر خواهند کرد. این فصل برای بازدید از سواحل ارمنستان و جاذبه های طبیعی آن نیز بهترین گزینه است.

پر فستیوال ترین فصل ارمنستان

فستیوال و جشنواره های ارمنستان، از بهترین جذابیت های سفر به این کشور هستند. گردشگران در این جشنواره ها با فرهنگ مردم ارمنستان بیشتر آشنا می شوند. در این جشنواره ها از گردشگران با خوراکی و غذاهای ارمنی پذیرایی می شود. در ادامه لیستی از بهترین فستیوال های ارمنستان همراه با تاریخ برگزاری معرفی شده اند:

فستیوال دلمه ( 20 می)

فستیوال توت

فستیوال رنگ ( نیمه جولای)

جشن عید پاک ( فصل بهار)

بهترین زمان سفر به ارمنستان کی است؟

انتخاب بهترین زمان سفر به ارمنستان بستگی به هدف گردشگری شما دارد.فصل زمستان ارزانترین و خلوت ترین زمان برای سفر به ارمنستان است. ارمنستان، بهترین آب و هوا را در فصل بهار دارد. اغلب جشنواره های ارمنستان نیز در فصل بهار برگزار می شوند. در واقع ارمنستان در هر فصل جذابیت های منحصر به فردی برای گردشگران دارد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید