tripiha

بهترین مراکز خرید عمان همراه با آدرس و ساعات کاری

در دل کویرهای عمان، در مرکز خرید عمان مال وارد دنیای برفی شوید و روی یخ اسکیت سواری کنید.عمان پر از مراکز خرید مدرن و متنوع است. در این مراکز علاوه بر فروشگاه های متنوع، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی وجود دارد. در این مقاله بهترین مراکز خرید عمان همراه با آدرس و ساعات کاری معرفی شده اند.

بهترین مراکز خرید عمان کجاست؟

مرکز خرید عمان مال (Mall of Oman)

عمان مال، معروف ترین مرکز خرید این کشور است. در این مرکز انواع پوشاک، برندهای متنوع و بین المللی لوازم آرایشی، لباس های اورجینال ورزشی، جواهرات و لوازم خانگی با کیفیت، موجود هستند.

بزرگ‌ترین شعبه از شهربازی مجیک پلنت و منطقه واقعیت مجازی نیز در عمان مال قرار دارند. اگر به صورت خانوادگی به عمان سفر کردید، بازدید از آنها را از دست ندهید. منطقه برف عمان مال نیز یک جاذبه ی منحصر به فرد است. در اینجا می توانید از بازی های برفی و اسکیت روی یخ لذت ببرید.

آدرس: مسقط، خیابان باوشار

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00

مرکز خرید اونیوز مال عمان (Oman Avenues Mall)

اونیوز مال، بزرگترین مرکز خرید عمان در مسقط است. این مرکز خرید عمان دارای 5 طبقه است. بسیاری از برندهای بین المللی در این مرکز خرید شعبه دارند. علاوه بر فروشگاه های متنوع اونیوز مال عمان دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند کافه، رستوران، بانک، صرافی و اتاق کودک است. برای خرید سیم کارت نیز می توانید به فروشگاه های این مرکز مراجعه کنید. اونیوز مال دارای یک پارکینگ بزرگ و رایگان نیز هست.

آدرس: مسقط، خیابان سلطان قابوس

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 تا 22:00؛ پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت 10:00 تا 23:00

مرکز خرید مسقط مال (Mall of Muscat)

مرکز خرید مسقط مال، شباهت زیادی به پاساژ تیراژه تهران دارد. درخت های نخل و فضای سبز، مسقط مال را به یکی از زیباترین مراکز خرید این کشور تبدیل کرده است. بزرگترین آکواریوم عمان نیز در این مرکز خرید قرار دارد.شهربازی‌های فابی لند و اکستریم زون، مجموعه اتاق های فرار و منطقه برفی نیز از دیگر جذابیت های مسقط مال عمان هستند.

آدرس: مسقط، السیب، خیابان السلام

ساعات کاری: هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00

مرکز خرید پانوراما مال (Panorama Mall)

پینت بال لیزری از بهترین جاذبه های تفریحی عمان است. این بازی پرطرفدار در پانوراما مال عمان قرار دارد. پانوراما مال همچنین یکی از بهترین مراکز خرید عمان برای تهیه سوغاتی است.

آدرس: مسقط، خیابان الغبره

ساعات کاری: هر روز از ساعت 9:00 تا 23:00

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط (City Center Muscat)

متنوع ترین کالاها را می توانید در سیتی سنتر مسقط ببینید. فروشگاه های عطر و جواهرات این مرکز خرید، محبوبیت زیادی بین گردشگران دارند. علاوه بر این انواع لوازم خانگی با کیفیت و پوشاک را می توانید از اینجا تهیه کنید. شهربازی این مجموعه نیز بهترین گزینه برای کودکان در سفر به عمان است.

آدرس: خیابان السیب، پشت فرودگاه بین‌المللی مسقط

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 تا 22:00؛ پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:00 تا 00:00

بازار مطرح مسقط (Mutrah Souq)

بازار مطرح مسقط یکی از قدیمی ترین بازارهای دنیا محسوب می شود. این بازار پر از کوچه های پر پیچ و خم و فروشگاه های متنوع است. به همین دلیل بازدید کامل از آن، چندین ساعت زمان می برد. سقف این بازار از چوب ساخته شده و معماری خاصی دارد.

آدرس: منطقه کورنیش

ساعات کاری: از 9:00 تا 13:00، سپس از 16:00 تا 22:00

بازار نیزوا (Nizwa Souq)

نیزوا یک بازار سنتی و قدیمی در عمان است. محصولات صنایع دستی، ظروف سفالی و انواع پارچه ها عربی در این بازار به فروش می رسند. بازار نیزوا عمان به ارزان فروشی و معدن سوغات عمان معروف است.

آدرس: 160 کیلومتری مسقط، شهر نیزوا

ساعات بازدید: از 8:00 تا 13:00، سپس از 16:00 تا 22:00؛ جمعه‌ها از 6:00

لیست بهترین مراکز خرید عمان

مراکز خرید متنوعی در سراسر عمان وجود دارد. این مراکز علاوه بر فروشگاه های معتبر با برندهای مطرح، دارای امکانات تفریحی جذابی مانند سینما، شهربازی، رستوران و کافه نیز هستند. اگر به دنبال خرید اجناس با کیفیت در عمان هستید، بازدید از لیست زیر را از دست ندهید:

مرکز خرید عمان مال عمان

مرکز خرید اونیوز مال عمان

مرکز خرید سیتی سنتر عمان

مرکز خرید پانوراما مال

مرکز خرید مسقط مال

همچنین برای خرید سوغاتی و صنایع دستی عمان با بهترین قیمت، می توانید به لیست زیر مراجعه کنید:

بازار مطرح مسقط

بازار نیزوا عمان

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید