tripiha

معرفی بهترین جاذبه های دیدنی سریلانکا همراه با آدرس

خلیج آروگام سریلانکا، یکی از بهترین سواحل دنیا برای موج سواری شناخته می شود. سریلانکا با داشتن جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی فراوان، از مقصد های محبوب گردشگری در دنیا محسوب می شود. در این مقاله بهترین مکان های دیدنی سریلانکا، همراه با آدرس و ساعات مناسب بازدید معرفی شده اند.

سریلانکا کجا بریم؟

پارک ملی یالا

پارک ملی یالا یکی از بهترین جاذبه های طبیعی سریلانکا است. در این پارک دیدنی می توانید انواع شیرها و فیل ها را بدون قفس و از نزدیک ببینید. پارک یالا از طبیعت زیبایی برای پیاده روی و پیک نیک خانوادگی برخوردار است. سافاری در طبیعت شگفت انگیز این پارک را از دست ندهید.

دسترسی: می توانید از کلمبو تاکسی بگیرد یا در ایستگاه اتوبوس تیساماهاراما پیاده شوید.

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 6:00 تا 18:00

پارک ملی اوداوالاوی

پارک ملی اودا الاوی بهشت سریلانکا برای عاشقان حیات وحش است. در این پارک می توانید زندگی فیل ها، تمساح ها، بوفالوها، میمون ها و گوزن ها را از نزدیک ببینید.سافاری در این پارک نیز تجربه ای فراموش نشدنی برای گردشگران خواهد شد.

دسترسی: در شهر اوداوالاوی سریلانکا قرار دارد.

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 6:00 تا 18:00

خلیج آروگام

آروگام بهترین خلیج سریلانکا برای موج سواری و ورزش های آبی است. ساحل زیبای خلیج آروگام سریلانگا، پر از درختان نارگیل و یاس است. طعم واقعی نارگیل را در این ساحل می توانید بچشید.

دسترسی: خلیج آروگام در نزدیکی فرودگاه کلمبو قرار دارد.

پل نه قوسی

پل نه قوسی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی سریلانکا است. از روی این پل می توانید مزارع چای و طبیعت زیبای شهر را ببینید. نکته جالب در مورد پل نه قوسی این است که در ساخت این پل از هیچ فولاد و فلزی استفاده نشده است.

معبد دندان

معبد دندان سریلانکا از معماری خاص و زیبایی برخوردار است. این معبد از مکان های دیدنی تاریخی با ارزش سریلانکا محسوب می شود. اگر به تاریخ و معماری علاقه دارید، بازدید از این مکان دیدنی تاریخی سریلانکا را از دست ندهید.

دسترسی: در شهر کندی سریلانکا قرار دارد.

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 5:30 تا 20:00

گورستان جنگ کندی

گورستان کندی یک مکان دیدنی مخفی عجیب در سریلانکا است. این گورستان باستانی بسیار قدیمی است. گورستان کندی از فضای دیدنی زیبایی برخوردار است و ارزش دیدن را دارد.

دسترسی: در شهر کندی سریلانکا قرار دارد.

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 7:00 تا 16:00

قلعه سنگی سیگیریا

قلعه سنگی سیگیریا از مکان های دیدنی تاریخی سریلانکا است. قدمت این بنای زیبا به دوره کاشیاپا باز می گردد. در اطراف این قلعه باغ ها و آثار باستانی زیبا با کنده کاری و سنگ های خاص وجود دارد. برای رسیدن به بالای این قلعه باید 1200 پله را بالا ببرید. در بالای قلعه ویوی عالی از طبیعت و آثار تاریخی با ارزشی وجود دارد.

بهترین مکان دیدنی سریلانکا کدام است؟

پارک ملی یالا، پارک ملی اوداوالاوی و خلیج آروگام از بهترین مکان های دیدنی طبیعی سریلانکا هستند. پل نه قوسی جذابیت زیادی برای عاشقان معماری های تاریخی دارد. معبد دندان و گورستان کندی نیز از بهترین جاذبه های دیدنی این کشور هستند. در کل هر گوشه و کنار این سرزمین ر از جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی فراوان است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید