tripiha

معرفی 10 جاذبه دیدنی برتر پوکت

قدیمی ترین معابد دنیا در پوکت تایلند قرار دارند. مجسمه بودای بزرگ از بهترین جاذبه های دیدنی جزیره پوکت است. شهر پوکت با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان، از ساختمان هدا و معابد قدیمی گرفته تا طبیعت شگفت انگیز، هرسال ملیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. در این مقاله بهترین مکان های دیدنی شهر بهشتی پوکت معرفی شده اند.

پوکت کجا بریم؟

پارک آبی آنداماندا پوکت

پارک آبی آنداماندا، از بهترین جاذبه های دیدنی پوکت است. با سرسره‌های هیجان‌انگیز، رودخانه‌های جذاب و تفریحات آبی برای همه سنین، لحظات خوبی را در این پارک تجربه خواهید کرد. در این پارک آبی پوکت 25 جاذبه دیدنی از جمله سرسره های آبی چشمگیر، استخر موجی وسیع وطولانی ترین رودخانه آسیای جنوب شرقی وجود دارد.

سواحل پوکت تایلند

سواحل پوکت، از محبوبترین جاذبه های دیدنی تایلند هستند. تفریحات متنوع و جذابی برای خانواده ها در این سواحل وجود دارد. از قایق سواری و غواصی گرفته تا غذاهای تازه دریایی را در این سواحل تجربه کنید. هرساحل پوکت جذابیت خاص خود را دارد. بازدید از سواحل پوکت تایلند را حتما در برنامه تور تایلند خود جا دهید. در ادامه لیستی از بهترین سواحل پوکت معرفی شده اند:

• ساحل کاتا

• ساحل آزاد

• ساحل کارون

• ساحل پاتونگ

ساختمان های شهر قدیمی پوکت

ساختمان های شهر پوکت وجود ارد. بسیاری از این ساختمان ها اکنون تبدیل به کافه و رستوران های زیبا شده اند. این کافه با طراحی کلاسیک، جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. ساختمان‌های جذاب چینی-پرتغالی نیز از بهترین مکان های دیدنی پوکت هستند.

مجسمه بودای بزرگ

مجسمه بزرگ بودا، مهم ترین جاذبه دیدنی پوکت است. این مجسمه زیبا روی تپه‌های ناکر بین کاتا و چالونگ قرار دارد. این مجسمه بیش از 45 متر ارتفاع دارد و از بزرگترین مجسمه های تایلند است. جنس مجسمه بزرگ بودا از سنگ مر مر است. اگر به شهر پوکت سفر کردید، بازدید از این جاذبه تاریخی پوکت را هرگز از دست ندهید.

معبد وات چالونگ

چالونگ از بزرگترین معابد تاریخی پوکت است. این معبد برای مردم محلی بسیار مقدس و شفابخش است. معبد چالونگ پوکت با معماری منحصر به فرد و نقش های شگفت انگیز، جذابیت زیادی بین گردشگران دارد. برای ورود به معبد وات چالونگ باید کفش های خود را در بیاورید. خانم ها نیز با پوشش کامل اجازه ی بازدید از این معبد را دارند.

پارک پناهگاه فیل ها

پناهگاه فیل ها از جاذبه های دیدنی خا در پوکت است. گونه های ختلفی از فیل ها در این پارک نگهداری می شوند. در این پارک پوکت می توانید فیل ها را از نزدیک ببینید، به آنها غذا بدهید و از حرکات نمایشی آنها لذت ببرید. فضای طبیعی این پارک نیز جذابیت زیادی برای خانواده های گردشگر دارد.

پارک فانتاسی

شهربازی فانتاسی از بهترین جاذبه های دیدنی پوکت برای خانواده ها است. بازی های مهیج و سرگرم کننده ای در این پارک وجود دارد. علاوه بر این نمایش های موزیکال جذابی هرشب در این پارک پوکت برگزار می شود. فانتاسی بهترین جاذبه دیدنی پوکت برای کودکان و خانواده ها است.

پارک ملی سیرینتات

پارک ملی سیرینات در غرب پوکت واقع شده است. این پارک پر از جاذبه های طبیعی بکر و دست نخورده است. لاک پشت های پشت چرمی از جذابیت های خاص این پارک هستند. این لاک‌پشت‌ها در دو ساحل هات نای یانگ و ساحل هات مای خائو تخم‌گذاری می‌کنند و تنها در این دو ساحل می‌توان آن‌ها را تماشا کرد.

معبد جوی توی

معبد جوی توی یک معبد چینی در دل پوکت است. با بازدید از این معبد پوکت، همزمان سفر به چین را تجربه خواهید کرد. معبد جوی توی با معماری چینی منحصر به فرد بسیار دیدنی و جذاب است.

موزه تریک آی

مجموعه از نقاشی ها با تکنیک خطای چشم در این موزه پوکت قرار دارند. این نقاشی های خاص کار هنرمندان کره ای هستند و جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. طراحی این نقاشی‌ها به گونه‌ای است که خودتان را جزئی از اثر تصور خواهید کرد و شگفت زده خواهید شد.

کدام جاذبه دیدنی پوکت بهتر است؟

شهر پوکت برای هر سلیقه و سنی، یک مکان دیدنی جذاب دارد. معبد جوی توی، معبد وات چالونگ و مجسمه بزرگ بودا، بهترین جاذبه دیدنی پوکت برای علاقمندان به تاریخ است. پارک فانتاسی، پارک آنداماندا و پناهگاه فیل ها بهترین مکان های دیدنی این جزیره برای کودکان و خانواده ها است. در سفر به تایلند و پوکت، بازدید از سواحل پوکت و پارک ملی سیرینات را نیز هرگز از دست ندهید.

انتخاب شما کدام مکان دیدنی پوکت است؟ تجربه خود از سفر به پوکت را با ما به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید