tripiha

10 جاذبه دیدنی برتر پاتایا؛ همراه با آدرس و زمان بازدید

پاتایا با جاذبه های دیدنی فوق العاده به بهشت تایلند معروف است. این جزیره تقریبا برای هر سن و سلیقه ای پر از تفریح و مکان دیدنی است. در این مقاله بهترین مکان های دیدنی پاتا همراه با ادرس و ساعات بازدید معرفی شده اند. این مقاله سفری کوتاه به جزیره بهشتی پاتایا در تایلند است.

پاتایا کجا بریم؟

معبد حقیقت

معبد زیبای حقیقت، تماما با چوب درخت ساج ساخته شده است. معبد شگفت انگیز حقیقت پانتایا ترکیبی از کاخ و معبد است. این معبد از بهترین جاذبه های دیدنی تایلند در پاتا است. سالن این معبد با کنده کاری هایی زیبا از انسان و طبیعت، حدود 105 متر مساحت دارد. با بازدید از این بنا از زیبای های معماری تایلندی لذت خواهید برد.

آدرس: پاتایا-ناکلوا، منطقه بنگ لامونگ، چون بوری 20150

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 8:00 تا 18:00

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ نانگ نوچ پاتا بیش از 4/2 کیلومتر مربع مساحت دارد. در این باغ زیبا بیش از 670 گونه ارکیده وجود دارد. از بهترین مکان های دیدنی این باغ می توان به باغ فرانسوی قرن هفدهم، باغ استون‌هنج و باغ رنسانس اروپایی اشاره کرد. وسعت و زیبایی های این باغ آنقدر زیباست که امکان ندارد در یک روز فرصت کنید همه ی آن را پیاده ببینید. پیشنهاد با به شما کرایه دوچرخه است. دوچرخه سواری در میان گل هل و گیاهان شگفت انگیز نانگ نوچ، بسیار لذت بخش است.

هر روز نمایش‌هایی در تالار فرهنگی باغ نانگ نوچ برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن از تماشای رقص سنتی تایلندی، موی‌تای و طبل‌نوازی باستانی لذت ببرید. قایق سواری نیز از تفریحات مناسب نانگ نوچ برای خانواده هاست.

آدرس: 34 Na Chom Thian، منطقه Sattahip، Chon Buri 20250

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 8:00 تا 18:00

واکینگ استریت

واکینگ استریت از بهترین جاذبه های دیدنی پاتایای تایلند است. این خیابان تایلند، همیشه شلوغ و پر از گردشگر است. دنیای از غذاهای خیابانی و تجربه های جدید در این خیابان وجود دارد. ورود خودرو بعد از ساعت 6 در این خیابان ممنوع است. واکینگ استریت از بهترین مکان های دیدنی پاتایا به خصوص در شب است. اجراهای خیابانی و موسیقی زنده واکینگ استریت نیز طرفداران زیادی بین گردشگران دارد.

آدرس: تایلند، پاتایا

ساعات بازدید: 7 شب الی 3 با مداد

ساحل جومتین

ساحل جومتین یکی از بهترین مکان های پاتایا برای فرار از شلوغی شهر است. در این ساحل می توانید از موج‌سواری، پاراسلینگ، کایت‌سواری و جت اسکی لذت ببرند. همچنین رستوران ها و کافه های فراوانی در کنار ساحل وجود دارد که غذاهای دریایی تازه و غذاهای لذیذ محلی را ارائه می دهند.

آدرس: در شهر Jomtien، در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد

ساعات بازدید: به صورت 24 ساعته باز است.

ساحل پاتایا

ساحل پاتایا از معروف ترین جاذبه های دیدنی پاتایا است. غواصی، ویک بورد، موج سواری، پاراسلینگ، قایق سواری و جت اسکی ، از تفریحات هیجان انگیز ساحل پاتایا هستند.

جاده ساحل پاتایا مملو از رستوران‌ها و کافه های متنوع است که هم غذاهای تایلندی و هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین غرفه‌های غذاهای خیابانی مختلفی در کنار ساحل وجود دارد که می‌توانید از نودل‌های خوشمزه تایلندی، دونر کباب و ساتای لذت ببرید. تعدادی فروشگاه کوچک و بزرگ نیز در ساحل پاتایا وجود دارد که سوغاتی، نقاشی، وسایل نمایشی، زیورآلات و جواهرات را با قیمت مناسب می فروشند.

آدرس: 1.7 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

ساعات بازدید: به صورت 24 ساعته باز است.

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا از خاص ترین بازارهای سنتی دنیا است. سوغات‌فروش‌ها و فروشنده‌های آثار هنری، اجناسشان را در این بازار عرضه می‌کنند. همچنین بعدازظهرها، نمایشی فرهنگی در این مکان برگزار می‌شود. برای مشاهده‌ی معماری تایلندی و زندگی ساکنین حاشیه‌ی رودخانه، قایقی را به‌ همراه راهنما اجاره کنید. معمولا قایق‌ها گنجایش ۴ نفر را دارند و به‌ مدت ۳۰ دقیقه به مسافران اجاره داده می‌شوند.

آدرس: پاتایا، Riverside Market

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 10:00 تا 23:00

موزه ی هنر در بهشت

موزه ی هنر در بهشت یکی از بی نظیرترین مکان های دیدنی پاتایا است. این موزه، یک گالری از نقاشی های خاص و زیبااست که برای دوستداران هنر عالی است. مجموعه نقاشی های گالری شامل بیش از 100 موضوع مختلف است. این مکان همچنین دارای رستوران‌های متنوع است که غذاهای سنتی تایلندی سرو می‌کنند. موزه ی هنر در بهشت پاتایا جذابیت زیاد برای کودکان نیز دارد.

آدرس: جاده پاتایا سای سونگ، چون بوری، تایلند

ساعات بازدید: روزانه 6 نمایش هر کدام 45 دقیقه تا ساعت 8 شب

دنیای زیر آب پاتایا

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی پاتایا، Underwater World Pattaya، تنها آکواریوم شهر است که می‌توانید بیش از 5000 ماهی را در آن ببینید. این یک مقصد گردشگری محبوب با یک تونل به طول 150 متر است. بیش از 200 نوع مختلف آبزی دارد.

آکواریوم پاتایا دارای پنج منطقه زیر آب است. همچنین یک منطقه استخر لمسی وجود دارد که می توانید با آبزیان ارتباط برقرار کنید. هر روز، سه نمایش مختلف برگزار می شود که در آن می توانید به کوسه ها غذا بدهید.

آدرس: ناحیه Lamung، Chon Buri

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 10:00 تا 18:00

مینی سیام

اگر به مینی سیام بروید نیازی به بازدید از جهان نیست، زیرا این مکان یک کپی کوچک از هر مکان دیگری در جهان دارد. یکی از مکان های توریستی محبوب پاتایا، مینی سیام است که اغلب به عنوان اروپای کوچک نیز شناخته می شود.مینی سیام، یک مکان توریستی عالی برای خانواده هایی با فرزندان خردسال است.

آدرس: جاده سوخومویت، شهر پاتایا، منطقه بنگلامونگ، چون بوری

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 9:00 تا

کو لارن (جزیره مرجانی)

کولارن یک جزیره کوچک مرجانی در شرق پاتایا است. در این جزیره، رستوران ها و مغازه های سنتی متعددی وجود دارد .رستوران های کولارن غذاهای متنوعی سرو می کنند. کولارن به دلیل هتل ها، سواحل، بازارها و رستوران های زیبای خود، یک مقصد گردشگری محبوب در پاتایا است. این جزیره برای سفرهای یک روزه، گزینه ای عالی است.

آدرس: 7/2 کیلومتری شرق پاتایا

ساعات بازدید: به صورت 24 ساعته باز است.

لیست بهترین جاذبه های دیدنی پاتایای تایلند

شهر پاتایا از بهترین جاذبه های دیدنی تایلند است. پاتایا پر از مکان های دیدنی طبیعی و تاریخی منحصر به فرد است. اگر به تایلند و شهر پاتایا سفر کردید، بازدید از مکان های دیدنی زیر را ختما در برنامه تور پاتایای خود جا دهید:

• معبد حقیقت

• باغ استوایی نانگ نوچ

• واکینگ استریت

• ساحل جومتین

• ساحل پاتایا

• بازار شناور پاتایا

• موزه هنر در بهشت

• مینی سیام

انتخاب شما کدام جاذبه دیدنی پاتایا است؟ تجربه خود از سفر به پاتایای تایلند را با ما به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید