tripiha

معرفی بهترین مراکز خرید گرجستان همراه با آدرس

در گرجستان مراکز خرید متنوع و جذابی وجود دارد که علاوه بر خرید جنبه ی گردشگری و ارزش دیدن نیز دارند . این مراکز خرید علاوه بر ارائه محصولات متنوع، با امکانات تفریحی و خوراکی فراوان، به تجربه‌ی شاد و خاطره‌انگیزی از خرید پرداخته و گردشگران را در یک سفر خرید و تفریح فراموش‌نشدنی همراه می‌کنند. در ادامه برخی از بهترین مراکز خرید گرجستان معرفی شده اند .

مرکز خرید تفلیس مال

در دل پایتخت گرجستان ، مرکز خرید تفلیس مال یکی ار بهترین انتخاب ها برای خرید گردشگران است . در این مرکز خرید ترکیبی از برندهای بین‌المللی معتبر وجود دارد . با طراحی مدرن و متنوعی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی، تفلیس مال جایگاه ویژه‌ای در دل قلب پایتخت دارد و هر بازدیدکننده‌ای را به یک تجربه خرید منحصر به فرد دعوت می‌کند. این مرکز خرید به‌طور خاص نمادی از ترکیب میان سنت و مدرنیته در فضای خرید گرجستان است.

بعد از یک خرید خوب برای استراحت و صرف غذا می توانید از فروشگاه های مطرح غذایی مثل مک‌دونالد و کی‌اف‌سی، غذا سفارش دهید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید، سراجیشویلی ام اس (Sarajishvili M/S) است که با ماشین 15 دقیقه از این ایستگاه فاصله دارد.

مرکز خرید ایست پوینت

است پوینت به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان به شمار می آید . در این مرکز خرید محصولات متنوعی وجود دارد . از برندهای معتبر جهانی گرفته تا محصولات محلی فرهنگی، اینجا همه چیز در اختیار شماست. همچنین، میزبانی از رستوران‌ها و فضاهای تفریحی باعث می‌شود که یک خرید لذت بخش را تجربه کنید . از آنجایی که ایست پوینت یک مرکز خرید روباز است ، بازدید از آن در روزهای آفتابی و زمستانی توصیه نمی شود . امکانات تفریحی متنوعی دیگری نیز در این مال وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به بولینگ و زمین بازی کودکان اشاره کرد .

مرکز خرید گالریا تفلیس

مرکز خرید گالریا تفلیس با افتتاح در قلب پایتخت گرجستان، به سرعت به یکی از بهترین مقصدهای خرید و تفریح در این منطقه تبدیل شده است. از ویژگی های مثبت این مرکز خرید این است که فقط چند قدم با ایستگاه متروی میدان آزادی (Liberty Square) فاصله دارد . گالریا تفلیس علاوه بر امکانات تفریحی سایر مال ها از فضای سبز زیبایی برخوردار است که جذابیت آن را چندین برابر می کند .

مرکز خرید سیتی مال گلدانی

سیتی مال گلدانی با داشتن بیش از ۲۰۰ فروشگاه از برندهای معتبر جهانی ، تنوع فراوانی از محصولات را برای مشتریان فراهم می‌سازد. همچنین، وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع در داخل مرکز خرید، اینجا را به یک مقصد تفریحی نیز تبدیل کرده است. با چشم‌اندازهای دیدنی اطراف و محیط دوست‌داشتنی، سیتی مال گلدانی به تنهایی نه تنها یک مرکز خرید بلکه یک مقصد گردشگری برتر در گرجستان است. همچنین از نظر دسترس این مرکز فقط 200 متر با متروی تئاتر اخمتلی (Akhmeteli Theatre) فاصله دارد .

مرکز خرید مرانی مال

این مرکز با داشتن بیش از ۱۰۰ فروشگاه معتبر فقط در 4 طبقه و برندهای بین‌المللی ، به عنوان یک مقصد خرید شیک و لوکس شناخته می‌شود. مرانی مال با فراهم کردن انواع محصولات از لباس و اکسسوری تا لوازم الکترونیکی، نیازهای تمامی خریداران را برطرف می‌کند. همچنین، این مرکز با داشتن فضاهای سبز ، به گردشگران فرصتی فراهم می‌کند تا علاوه بر خرید، لحظاتی آرام و شاداب در محیطی دلنشین تجربه کنند . نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید هم ایستگاه روستاولی ام اس (Rustaveli M/S) بافاصله 10 دقیقه پیاده‌روی است.

مرکز خرید کارواسلا

با وجود بیش از ۲۰۰ فروشگاه معتبر و برندهای بین‌المللی، کارواسلا به یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه تبدیل شده است. اینجا مکانی برای خرید کالاهای معمولی نیست؛ بلکه یک سفر به دنیای مدرن با شیوه خرید فوق‌العاده و خدمات استثنایی است. فروشگاه‌ها و رستوران‌های با کیفیت در کنار هم قرار گرفته‌اند تا تجربه‌ی خریداران را تکمیل و ترقی دهند. کارواسلا، بیشتر از یک مرکز خرید، مقصدی است که عشق به خرید را با لمس هنر و سلیقه‌های مدرن ترکیب می‌کند . این مرکز خرید پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو دارد تا اگر خواستید با خودروی شخصی به این جا بروید، با خیال راحت ماشین خود را پارک کنید. درضمن، نزدیکی این مرکز خرید هم ایستگاه متروی میدان (Station Square) بافاصله یک ربع قرار دارد که کار حمل‌ونقل را برای شما بسیار راحت‌تر کرده است.

مرکز خرید لیلو مال

این مرکز خرید به عنوان مقصدی برای عاشقان فشن و مدل‌های برندهای معروف جهانی شناخته می‌شود. لیلو مال با وجود مجموعه‌ای گسترده از برندهای بین‌المللی معروف ، انواع محصولات از لباس و کفش تا لوازم آرایشی و لوازم خانگی را ارائه می‌دهد. همچنین، حضور رستوران‌های با کیفیت و کافه‌های شیک در این مجموعه، تجربه‌ی خرید را به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و کامل تبدیل می‌کند. با این همه ویژگی‌های منحصر به‌فرد، لیلو مال به اصطلاح یک مقصد چندوجهی است که علاوه بر خرید لذت‌بخش، فرصتی برای تجربه‌ی لذت‌بخش از غذاهای لذیذ و سرگرمی‌های شاد فراهم می‌کند. نزدیکی‌های این مرکز خرید هم ایستگاه ورکتیلی (ورکتیلی) بافاصله 20 دقیقه رانندگی قرار گرفته است.

بهترین مراکز خرید گرجستان،تجربه‌ی یکپارچه خرید و سرگرمی

گرجستان با مراکز خرید متنوع و جذاب خود به عنوان مقصدی محبوب برای خریداران و گردشگران شناخته می‌شود. از میان مراکز خرید معروف گرجستان، لیلو مال با فضای شیک و برندهای بین‌المللی وایست پوینت با امکانات تفریحی فراوان، به عنوان بهترین ها شناخته می شوند . این مراکز، علاوه بر ارائه‌ی انواع محصولات از لباس و کفش تا لوازم آرایشی، با استفاده از رستوران‌ها و کافه‌های شیک درون خود، یک مقصد تفریحی و خرید لذت‌بخش را به وجود می‌آورند. به طور کلی، بهترین مراکز خرید گرجستان فراتر از مکانی برای خرید است و یک تجربه‌ی چندابی را به گردشگران هدیه می‌دهند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران

جهت مشاوره رایگان تلفنی کلیک کنید